ارسال پیامک به مشاغل و اصناف به تفکیک شهر


ساپک طی تجربیات چند ساله ی خود و بهره گیری از اتاق فکر مجرب جهت یافتن برترین روش های تبلیغاتی روشی نوین را برای تبلیغ شما مهیا کرده است.
با این روش پیامک های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده ها غیر مرتبط با شغل شما نیست و پیامک های شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر می رسد !
لازم به ذکر است مجموعه مشاغل ارائه شده درساپک با بیش از چند هزار شماره به تفکیک شغلی ،شهری و جنسیت کامل ترین مجموعه مشاغل در کشور می باشد.
علاوه بر این ساپک برای اولین بار در کشور ، علاوه بر تفکیک شغل به شما امکان تفکیک شهر و حتی جنسیت را نیز می دهد.
این سرویس نیز مانند سایر سرویس های ساپک کاملا رایگان بوده می باشد. اگر هنوز عضو خانواده بزرگ ساپک نشده اید با تکمیل یک دقیقه ای این فرم می توانید همین حالا عضو شوید ! این نوع ارسال هیچ هزینه اضافی در بر ندارد و تعرفه پیامک آن بر اساس تعرفه پیامک خریداری شده محاسبه می شود



برخی از این اصناف عبارتند از:

  • املاک
  • آموزش
  • اتومبیل
  • بازار کار
  • چاپ و تبلیغات
  • کامپیوتر
  • و ...

راهکار های نوین پیامک برای جذب توریست و موفقیت آژانس های مسافرتی :



امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شماوفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:

  1. هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  2. چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
    10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
  3. چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
  4. اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  5. در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
    بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح ، محل اجتماع: لابی هتل
  6. پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
    مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم. 
    اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را ارسال نمایید
  7. در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.
    تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان ویژه
  8. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک








نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.